Standy reklamowe jednostronne

Standy reklamowe jednostronne

Standy reklamowe jednostronne to idealne narzędzie służące do wypromowania marki, produktu, usługi oraz wydarzenia. Designerska grafika i oryginalny kształt sprawiają, że nikt nie przejdzie obojętnie koło takiej ścianki. Przedstawiamy rodzaje i zalety standów.

Standy reklamowe jednostronne – rodzaje

Na rynku dostępnych jest wiele rodzajów tego narzędzia reklamy. Można je wystawić na zewnątrz (mają wzmocnioną konstrukcję i są odporne na zmieniające się warunki atmosferyczne) oraz wewnątrz budynku. Standy reklamowe jednostronne występują zazwyczaj w postaci ścianki i wyposażone są w składany stojak, dzięki któremu można je wygodnie przenosić z jednego miejsca na drugie.

Standy reklamowe mogą mieć dowolną wizualizację, kształt oraz rozmiar. Niektóre mają wycięte miejsca na ręce lub twarz, dzięki którym można zrobić zabawne zdjęcie. Duża ścianka z autorską wizualizacją cieszy się największym zainteresowaniem – np. ścianka sponsorska, konferencyjna, reklamowa, weselna itp. Klienci często wybierają foto-ściankę, na której tle można sobie zrobić zdjęcie. Interesującym rozwiązaniem wśród standów reklamowych jednostronnych są tzw. żagle. To prostokątna plansza, która została wygięta w łuk o podwójnej podporze, co przekłada się na stabilność i solidność.

Zalety wykorzystania standów reklamowych jednostronnych

Standy to idealna forma reklamy. Tak naprawdę nie kosztują one dużo, ale są niezwykle skuteczne. Dowolny kształt, oryginalna wizualizacja oraz dodatkowe elementy, jak np. otwory na ręce przyciągną uwagę każdej osoby.

Niezwykłym atutem standów jest to, że można je wygodnie przenieść i ulokować na zewnątrz oraz wewnątrz budynku. Lepiej jest zdecydować się na standy z tworzywa sztucznego, a nie kartonowego ponieważ są one lepszej jakości, a więc posłużą zdecydowanie dłużej. Poza tym, są odporne na wilgoć, zagniecenia, a także mają równą i bezpieczną powierzchnię. To skuteczna forma reklamy.