Nowoczesne rozwiązania w salonach kosmetycznych

Jesteś zwolenniczką tradycji i utartych schematów? Możliwe, że znajdziesz klientki, które myślą podobnie, ale branża beauty idzie z duchem czasu i właściciele salonów chcąc nie chcąc muszą się do tego dostosować, bo tego oczekuje od nich większość klientów. Oto nowoczesne rozwiązania i trendy, które mogą odmienić Twój biznes!

#1: Rezerwacja online

Umawianie wizyt przez telefon? Owszem, ale raczej za pośrednictwem aplikacji, niż rozmowy telefonicznej! Jeżeli chcesz wyjść naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów i pozyskać nowych odbiorców swoich usług, to rezerwacją online koniecznie musisz się zainteresować. W końcu prawie wszystko można dziś załatwić przez internet – zamówić jedzenie, zrobić zakupy, zapłacić rachunki. Branża beauty nie powinna być i na szczęście nie jest tu wyjątkiem. Nie pozwól, by Twoja konkurencja jako pierwsza dotarła do osób, które szukają w sieci usług, które świadczysz. Zobacz, co jeszcze, oprócz możliwości umawiania klientów online, możesz zyskać: https://www.versum.pl/program-do-zapisywania-klientow/

#2: Profil na instagramie

Facebook to podstawa i nie warto rezygnować z konta w tym serwisie, ale na topie jest teraz Instagram. Piękne zdjęcia przemawiają do wyobraźni znacznie silniej niż słowa. Prowadząc profil na Instagramie, możesz w sugestywny sposób przybliżyć swoim potencjalnym klientkom działalność swojego salonu tak, by poczuły, że bardzo chcą Cię odwiedzić. Oczywiście zasięg konta może być znacznie szerszy od grona klientów, ale to dobrze – dzięki temu możesz budować swój wizerunek nowoczesnej specjalistki!

#3: Wąska specjalizacja

Im bardziej rozwija się rynek usług beauty, tym popularniejsze stają się salony wyspecjalizowane w ściśle określonej dziedzinie lub takie, które trafiają do specyficznej grupy klientów. Świetnym przykładem mogą być salony deklarujące, że używają wyłącznie wegańskich specyfików. Coraz więcej klientów ma precyzyjnie zdefiniowane preferencje i poszukuje usługodawców, którzy będa w stanie im sprostać. Znalezienie własnej niszy może okazać się dużo skuteczniejszą strategią, niż oferowane szerokiego zakresu zabiegów.

Czy spotkałaś się wcześniej z powyższymi rozwiązaniami? Jeśli nie, być może masz szansę być pionierem na swoim lokalnym rynku! Wyróżnienie się na tle konkurencji jest bardzo ważne – nie tylko pozwala pozyskiwać nowych, ale też daje do zrozumienia dotychczasowym klientom, że ciągle się rozwijasz i nie muszą w poszukiwaniu świeżych wrażeń uciekać do konkurencyjnego salonu – Ty potrafisz zapewnić im wszystko, czego potrzebują.